If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съвсем накратко за това как работи цялата система. Модула наречен имо блок чрез бобината която се намира до патрона за контактния ключ обменя информация с чипа в ключа първоначално прави сравнение на кодовете и ако всичко е наред подава код към ЕКУ то на двигателя самото ЕКУ го сравнява с това което е записано в него и при съвпадение разрешава запалването на двигателя. При CODE 2 при всяка устойчива връзка между ключ и имо блок се генерира нов код от имото и се записва в ключа и при следващо стартиране се търси новия код. Поради липса на възможност за каквато и интервенция по ЕКУ то заради хибирдната му изработка / като чип / се изпозлват емулатори които генерират кода към ЕКУ то при стартиране без да е необходим чип в ключа.
здравей,колега.няква информация за код 3.един път паля,друг не.с един ключ съм и е много кофти.къде може да е проблема,в ключа или в графитения ринг или някъде другаде.мерси предварително
Грешиш. Кутийката се пада някъде зад панелчето което е в ляво на волана. Но се вижда трудно.
Къде точно е кутийката. Няколко пъти ми прави проблем, като не разпознава ключа. Мисля си, че не прави добър контакт именно там / ако е на букса разбира се /. Оправя се чрез издърпване и прибиране на волана.
Съвсем накратко за това как работи цялата система. Модула наречен имо блок чрез бобината която се намира до патрона за контактния ключ обменя информация с чипа в ключа първоначално прави сравнение на кодовете и ако всичко е наред подава код към ЕКУ то на двигателя самото ЕКУ го сравнява с това което е записано в него и при съвпадение разрешава запалването на двигателя. При CODE 2 при всяка устойчива връзка между ключ и имо блок се генерира нов код от имото и се записва в ключа и при следващо стартиране се търси новия код. Поради липса на възможност за каквато и интервенция по ЕКУ то заради хибирдната му изработка / като чип / се изпозлват емулатори които генерират кода към ЕКУ то при стартиране без да е необходим чип в ключа.
Ако работата на Код-2 е точно такава, както го описваш, то колата как би запалила ако я палиш постоянно с два ключа примерно.
Има там едни малко по-различни неща, за да запали правилно и малко се различава от описания от теб начин.
Ако работата на Код-2 е точно такава, както го описваш, то колата как би запалила ако я палиш постоянно с два ключа примерно.
Има там едни малко по-различни неща, за да запали правилно и малко се различава от описания от теб начин.
При стария CODE ключовете са с различен код по един за нормалните ключове и един за сервизния. Предполагам че при CODE 2 е при същия начин на всеки ключ е записан с текущия си код в момента в който някой ключ е вкаран и разпознат се променя кода му. На другия ключ си остава непроменен до използването му. Така мисля че се получава.
При стария CODE ключовете са с различен код по един за нормалните ключове и един за сервизния. Предполагам че при CODE 2 е при същия начин на всеки ключ е записан с текущия си код в момента в който някой ключ е вкаран и разпознат се променя кода му. На другия ключ си остава непроменен до използването му. Така мисля че се получава.
Comment